Op zaterdag 17 januari 2015 leren jullie tijdens onze workshop op een eenvoudige manier meubeltjes opknappen en schilderen/patineren.

De vzw parochiale werken St-Martinus Onkerzele in samenwerking met Gezinsbond Onkerzele organiseren een workshop waar jullie op een eenvoudige manier meubeltjes leren opknappen en schilderen / patineren, onder begeleiding van een ervaren man, Luc Duhau.

De workshop start om 8u30 en eindigt om 17u.  Brengt het meubeltje (liefst niet te groot) dat jullie wensen op te knappen mee naar de workshop. Op het einde van de dag, nemen jullie een mooi gepatineerd meubeltje mee naar huis, waar dit een nieuw leven kan beginnen.

Schrijf je nu snel in voor onze cursus meubeltjes opknappen en schilderen/patineren.

Praktische info

Waar: parochiezaal Onkerzele, Onkerzelestraat 152
Wanneer: zaterdag 17 januari 2015 van 8u30 tot 17u.
Prijs: € 69.  Deze prijs bevat cursus, naslagwerkje, gereedschap en materiaal, koffie, belegd broodje voor de middag en koffie en gebak in de namiddag.

Inschrijven kan tot en met 7 januari bij Guy en Cindy, Onkerzelestraat 252 of op nummer 0486 79 31 59 of via mail: cindy.van.lierde@skynet.be.

Je kan het bedrag storten op rekeningnummer BE 30 0834 5572 6211 (Punnewaert – Van Lierde) of het geld in een gesloten omslag in hun brievenbus steken, met vermelding van je naam.