De VZW

De VZW Parochiale Werken Sint-Martinus

De VZW Parochiale Werken Sint-Martinus (Onkerzele) werd opgericht op 12 oktober 1975 en is eigenaar van het Parochiehuis in de Onkerzelestraat
.

De VZW staat in voor het dagelijkse beheer van het Parochiehuis: onderhoud, herstellingen en nieuwe investeringen. De bron van inkomsten hiervoor bestaat uit de organisatie van een Brueghelfestijn in het voorjaar en een Groot Sint-Martinuseetfestijn in het najaar enerzijds en de verhuur van de parochiezaal en de vergaderzalen anderzijds.

De VZW Parochiale Werken heeft momenteel 8 bestuursleden die samen zorg dragen voor de goede werking van de VZW.

Dank aan al de gewezen en huidige leden van de VZW voor hun jarenlange inzet, en uiteraard ook aan de talloze vrijwilligers die door hun volhardende en vooral belangeloze inzet het parochiehuis hebben gemaakt tot wat het nu is.

Bestuursleden

Jan De Smedt