Laat je creativiteit de vrije loop tijdens een workshop bloemschikken voor de advent op dinsdag 2 december 2014 om 19u30 in de parochiezaal van Onkerzele.

De advent begint de 4de zondag vóór Kerstmis en traditiegetrouw versieren we dan ons interieur met een adventskrans.

Waarom eens niet zelf een adventsstuk maken, niet de traditionele groene ronde met 4 rode kaarsen, maar een stuk met een modernere inslag.  Hiervoor hoef je geen groene vingers te hebben, iedereen kan deelnemen.

We worden begeleid door een ervaren lesgever, die ons zal bijstaan in het maken van een mooie compositie.

Dit is een activiteit van de vzw parochiale werken St-Martinus Onkerzele en Gezinsbond Onkerzele.

Schrijf je nu snel in voor onze cursus bloemschikken voor de advent!

Praktische info

Waar: parochiezaal Onkerzele, Onkerzelestraat 152
Wanneer: dinsdag 2 december 2014 om 19u30
Prijs: € 28 all-in

Inschrijven kan tot en met 25 november 2014 bij Guy en Cindy, Onkerzelestraat 252 of op nummer 0486 79 31 59 of via mail: cindy.van.lierde@skynet.be.

Je kan het bedrag storten op rekeningnummer BE 30 0834 5572 6211 (Punnewaert – Van Lierde) of het geld in een gesloten omslag in hun brievenbus steken, met vermelding van je naam.